دوره آموزشی “بازاریابی” با هدف بروز رسانی و ارتقاء مهارت بازاریابی کارکنان در نحوه جذب بهتر مشتریان عزیز، و با حضور مهندس حمیدی بصورت حضوری برای پرسنل مستقر در تهران و بصورت آنلاین برای پرسنل شعب شهرستان برگزار شد.
پرسنلی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون شوند ، گواهی رسمی پایان دوره دریافت نموده و این گواهی در سوابق آموزشی ایشان ثبت خواهد شد.