درباره ما

  • اهداف و وظایف صندوق قرض الحسنه پرستاري سخاوت (امام جواد (ع))


    صندوق قرض الحسنه پرستاري سخاوت (امام جواد (عليه السلام)) در سال 1375 به لطف خاص حضرت حق و مقارن با فرخنده ميلاد امام محمدتقي جواد الائمه(عليه السلام)، با هدف ترويج سنت حسنه قرض بدون ربا فعاليت خود را آغاز نمود و با عنایات خاص آن امام همام و با تلاش مؤسسين و کارگزاران صندوق در اشاعه روش نوين قرض الحسنه، تاکنون پيشرفت قابل توجهي داشته و خدمات و تسهيلات ارزنده اي را در جهت رفع مسائل مالي مشتریان ارائه نموده است. اميدواريم اين افتخار کماکان نصيب ما گردد که با تعاون و همفکري همه علاقمندان آرمان هاي والاي مؤسسه و استقرار سيستم نوين بانکداري اسلامي که در اصل اعطاء تسهيلات بدون بهره و ربا مي باشد محقق گردد.

  • پیام مدیرعامل


    مشتریان و همراهان گرامی خداوند بزرگ و بلند مرتبه را سپاسگزاریم که فرصت خدمت به مردم عزیز ایران خصوصاً پرستاران و شاغلین مراکز بهداشتی و درمانی کشور و خانواده آن ها را طی 23 سال گذشته به اینجانب و همکارانم در سراسر کشور عطا نمود تا با تلاش جهت توسعه بیش از پیش فرهنگ غنی قرض الحسنه در جامعه، گامی در راستای نهادینه کردن بانکداری اسلامی برداریم. سنت قرض، یکی از کارهای خداپسندانه ای است که می توان با آن، گره از کار انسانها گشود، غبار اندوه از چهره های نگران زدود و اسباب رضایت خداوند متعال و ائمه اطهار (علیه السلام) را جلب نمود و به ندای روح بخش قرآن کریم در توصیه اکید به ترویج قرض نیکو لبیک گفت. صندوق قرض الحسنه پرستاری سخاوت (امام جواد علیه السلام) با درکی درست از چشم انداز، رسالت، اهداف و مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی و صنفی خویش همواره سعی نموده با جمع آوری سرمایه های خرد و پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه در جهت محرومیت زدائی از جامعه هدف، مقابله با بیکاری و ایجاد اشتغال، ازدواج جوانان، درمان بیماری ها، خرید مسکن، ترویج گردشگری و ... گام های موثری بردارد. این صندوق، به عنوان بزرگترین صندوق قرض الحسنه صنفی کشور با هدف گسترش فعالیت ها و استفاده از فن آوری های نوین به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مشتریان اقدام به راه اندازی و استقرار برنامه نرم افزار جامع صندوق نموده است و مشتریان عزیز می توانند بخشی از خدمات را به صورت آنلاین در سراسر کشور دریافت نمایند. دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های مرتبط با بهداشت و درمان کشور اعم از خصوصی، دولتی و تعاونی می توانند با انتقال بخشی از منابع خود در قالب اعتبار و در حسابی که به نام خودشان افتتاح می شود، کارکنان زیرمجموعه خودشان را جهت دریافت تسهیلات به صندوق معرفی نمایند. همچنین خیرین با سپرده گذاری در این صندوق می توانند به نیازمندان جامعه کمک نمایند. در پایان، لازم است یادآوری نمایم که بدون تردید صندوق قرض الحسنه پرستاری سخاوت، شما مخاطبین عزیز را مشاور امین خویش می داند و از پیشنهادات و انتقادات شما استقبال نموده و بر این نکته تاکید می نماید که با همراهی شما و توکل بر خداوند منان می توان گام های بلندی در راه خدمت به جامعه شریف پرستاری، پزشکی و شاغلین و بازنشستگان مراکز بهداشتی و درمانی کشور و خانواده آن ها برداشت.
    با احترام عباس هوشمند مدیرعامل

  • منشور اخلاقی کارکنان صندوق قرض الحسنه پرستاری سخاوت


    رعايت اصول اخلاقي و پايبندي به اخلاق حرفه اي تعهد ماست و در راستاي رعايت اصول اعتقادي در زمينه تکريم انسانها، ارج نهادن و ارزش آفريني براي مشتریان و سازگاري رفتارهاي شغلي کارکنان با انتظارات مراجعين، منشور اخلاقي کارکنان صندوق به شرح زير مصوب و متعهد به اجراي آن در ارائه خدمات به اعضا مي باشيم:

    • رعايت نظم، انضباط، ادب و احترام، صداقت و امانتداري در کليه سطوح سازماني.
    • نهادينه کردن فرهنگ تکريم، رفع مشکلات مشتریان در حد مقدورات و تقويت روحيه پاسخگويي به عنوان يک ارزش حاکم بين کارکنان در تمام سطوح.
    • ارتقاء سطح رضايتمندي مشتریان به عنوان اصلي ترين سرمايه هاي صندوق از طريق ايجاد مزيتهاي رقابتي، خلق و ارائه طرحها و ايده هاي جديد و نهايتاً ارزش آفريني مستمر به منظور صيانت از حقوق اعضاء.
    • وظيفه شناسي، آراستگي ظاهر، تسريع در انجام امور مشتریان و خودداري از هرگونه تبعيض در ارائه خدمت به آنان.
    • تلاش مستمر جهت افزايش دقت در انجام امور و بالا بردن ضریب اطمينان و اعتماد از طريق انجام صحيح، سريع و بموقع درخواستها و ارتقاء کيفيت خدمات با تکيه بر مشارکت جمعي و کار گروهي.
    • استفاده از فناوري روز در کليه امور صندوق به منظور ارائه خدمات قرض الحسنه اي روزآمد در سطح استانداردهاي موجود.
    • شناخت ارزشهای حاکم بر جامعه و توجه ويژه به انتظارات، توقعات، نيازهاي منطقي و پیشنهادات دريافتي به عنوان يک فرصت به منظور حفظ بالندگي صندوق و بهسازي فرآيندهاي درون سازماني.
    • برخورد مناسب و توام با صبر و متانت در هر زمان، مکان و موقعيت کاري به منظور حفظ آرامش اعضاء در محيط صندوق.

  • تماس با ما


    ستاد مرکزی: تهران، خیابان آزادی، خیابان اسکندری شمالی نبش خیابان شهید طوسی، پلاک85
    تلفن: 63850 - 021 تلفن
    واحد رسیدگی به شکایات:66583372 - 021